ارسال ایمیلهای تبلیغاتی

ارسال ایمیلهای تبلیغاتی

ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی

بسیاری از شرکتهای تجاری، موسسات، سازمانها، وب‌سایتها و افراد مختلف در پی معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان خود هستند یا به دنبال یافتن مشتری جدید می‌باشند. با استفاده از سرویس ارسال ایمیلهای تبلیغاتی 365وب (ایمیل مارکتینگ) شما می‌توانید ایمیلهای حرفه‌ای طراحی کنید و با کمترین امکان اسپم شدن آن را به اینباکس مشتریان خود ارسال کنید.

یکی از ویژگیهای سرویس ارسال ایمیلهای تبلیغاتی ما این است که فاقد محدودیت زمانی است. اگر شما یکی از سرویسهای ایمیل مارکتینگ ما را خریداری کنید تا اتمام ایمیل‌های اختصاص‌یافته می‌توانید استفاده کنید بدون اینکه از نظر زمانی در محدودیت قرار بگیرید. مثلاً شما می‌توانید پلن اول ما را خریداری کنید و 20 هزار ایمیل را در یک روز ارسال کنید یا اینکه طی ۱ سال یا بیشتر از این امکانات استفاده کنید.

در سرویسهای ما گزارش‌گیری ایمیلهای ارسالی به بهترین شکل ممکن، همراه با نمودارها و امکان گرفتن خروجی وجود دارد.

 

 

تکنولوژی WarmUp در ارسال ایمیلهای تبلیغاتی

ما برای اارسال ایمیلهای تبلیغاتی از تکنولوژی warmup استفاده می‌کنیم. در این روش آی پی های سرور طی یک بازه زمانی خاص و بر اساس روش های استاندارد ایمیل مارکتینگ به آی پی معتبر ارسال کننده ایمیل تبدیل می شود ، به صورتی که تمام مراکز ضد اسپم آی پی را به عنوان آی پی ارسال کننده ایمیل های انبوه  معتبر در لیست خود قرار می دهند و این کار باعث می شود ایمیل های ارسال شده از این آی پی بدون مشکل به Inbox ارسال شود.

 

 

 

 ویژگیها:

اکانت اضافه کردن بی‌نهایت دامنه برای ارسال

نداشتن محدودیت زمانی برای ارسال ایمیل

استفاده از تکنولوژی warmup

گزارش‌گیری و آمارهای مفصل

امکان استفاده از smpt

امکان استفاده از http api

پلنهای مختلف سرویس ایمیل مارکتینگ را در ادامه مشاهده و در صورت رضایت سفارش بدهید.

 

 

 

 

پلنهای ایمیل مارکتینگ