قوانین استفاده

  • تمامی مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات 365web اعم از حقیقی و حقوقی موظف به رعایت شرایط و ضوابط مندرج در این صفحه می باشند. فلسفه وجود چنین توافقنامه ای به عنوان قوانین قوانین استفادهاستفاده حصول اطمینان از این مطلب است که مشتریان ضمن استفاده از سرویسهای 365web، حقوق سایر استفاده کنندگان را نیز رعایت می کنند و شرایطی بوجود نمی آورند که سرویس دهی این شرکت به سایرین با اختلال مواجه شود. 365web حق اضافه، حذف و یا اصلاح هر یک از موارد این مقررات را در هر زمان بدون اعلام قبلی را برای خود محفوظ می دارد و این عمل را می تواند از طریق ارسال موارد اصلاحی در سایت اصلی شرکت یا اعلام رسمی شرایط اصلاح شده انجام دهد
  • هر نوع برنامه ای که خطر امنیتی بالقوه ای را ایجاد نماید یا به نظر برسد که بر عملکرد سرور یا سلامت شبکه تأثیر نادرستی دارد بسته خواهد شد یا به صورت خودکار و بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد. 365web برنامه های اجرایی را که با سایتهایی که توسط این شرکت میزبانی شده اند در ارتباط اند یا هر برنامه ای را که احتمال داده شود با اهداف خرابکارانه مورد استفاده قرار می گیرند، مجاز نمی داند.
  • استفاده از اسکریپتهای مخرب، نال شده چه در هاستهای رایگان و چه در هاستهای پولی ممنوع است. همین طور اسکریپتهایی که از منابع سرور بیش از حد استفاده میکنند مثل رپیدلیچ ممنوع می‌باشد.
  • فایلهایی که به هر شکل امنیت سرورها را به مخاطره بیاندازد بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.
  • استفاده از هاست یا سرور برای تست نفوذپذیری، هک کردن سایتهای دیگر، فیشینگ و موارد مشابه ممنوع است.
  • کاربرانی که نیاز دارند به برخی سرویس‌های حساس مثل دسترسی شل یا توابع خاص php دسترسی داشته باشند باید حتما تایید هویت شوند. یعنی شماره موبایل، شماره ثابت و اسکن کارت ملی خود را به ۳65وب ارائه نمایند و 365وب این اطلاعات را تایید نماید.
  • استفاده از سرویسها یا تجهیزات 365web برای ایجاد یا ارسال ویروسها، کرمها یا تروجان های اینترنتی ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.
  • 365وب سرورها و هاستهای اشتراکی را مدیریت می‌کند ولی مدیریت سایتهای کاربران به عهده خودشان می‌باشد.
    سرورهای مجازی و اختصاصی فاقد پشتیبانی هستند و فقط در صورتی پشتیبانی می‌شوند که هزینه پشتیبانی به صورت جداگانه پرداخت شده باشد.
  • پشتیبانی 365وب به صورت تیکتینگ است. کاربر باید در اکانت کاربری خود تیکت بگذارد و 365وب در کوتاهترین زمان به آنها رسیدگی خواهد کرد.
  • رعایت ادب و احترام جزء اصول 365وب است. هم کاربر و هم پشتیبانان 365وب باید احترام متقابل را رعایت کنند. در غیر این صورت با هر دو گروه برخورد خواهد شد.
  • تیکتها 72 ساعت پس از آخرین پاسخ به صورت خودکار بسته خواهند شد.
  • بسیاری از سوالات شما در وبلاگ 365وب موجود است. بهتر است قبل از ارسال تیکت در وبلاگ سایت جستجو نمایید.
  • ارسال فاکتورهای پرداخت و تمدید سرویس‌ها فقط از طریق ایمیل انجام می‌شود. در صورت فراهم بودن شرایط ارسال پیامک نیز انجام خواهد شد. ولی تضمینی برای ارسال پیامک وجود ندارد. 365وب به هیچ عنوان برای پرداخت فاکتورها با کاربران تماس تلفنی برقرار نخواهد کرد.
  • فاکتور مشتریان چه در پرداختهای سالانه و چه در پرداختهای ماهانه 10 روز قبل با ایمیل به صورت خودکار ارسال می‌شود.
  • در صورت عدم پرداخت سه روز پیش از تاریخ سررسید مجدداً به صورت خودکار ایمیلی حاوی فاکتور مشتری ارسال می‌شود.
  • در مورد دامنه‌ها 30 روز قبل از انقضاء، 10 روز قبل از انقضاء و 3 روز بعد از انقضاء صورتحساب تمدید ارسال خواهد شد.
  • سرویس‌های مختلف یک روز پس از عدم پرداخت به صورت خودکار ساسپند (معلق) خواهند شد.
  • سرویس‌های ساسپند شده پس از 30 روز به صورت خودکار از روی سرور حذف خواهند شد.
  • 365وب در مورد هاست‌های اشتراکی و سرورهای مجازی بازگشت وجه را تا 7 روز تضمین می‌کند.
  • دامنه‌ها و سرورهای اختصاصی که هزینه آنها در ابتدا به صورت کامل توسط 365وب به فروشندگان دیگر پرداخت می‌شود امکان بازگشت وجه ندارند.
  • 365وب تا 7 روز در صورت درخواست مشتری هزینه سرویس‌های مشمول را به دو شکل بازگشت می‌دهد. اول از طریق واریز پایا که فاقد کارمزد است ولی 24 ساعت زمان می‌برد و دوم از طریق کارت به کارت که آنی انجام می‌شود ولی کارمزد انتقال وجه کسر خواهد شد.
  • هنگام بازگشت وجه هزینه تعداد روزهای استفاده شده محاسبه و از هزینه ارسالی به کاربر کسر خواهد شد.
  • استفاده از منابع سخت افزاری سرور مانند Cpu, Ram, Network و … برای هر یک از مشتریان بسته به پلان‌های خریداری شده است. 365web تنها مرجع قضاوت در مورد آنچه که میزان بالای استفاده از منابع سرور است، می باشد. هر سرویس میزبانی وبی که تشخیص داده شود فعالیتش با عملکرد صحیح سرور یا سلامت شبکه در تضاد است، بدون اعلام قبلی بسته خواهد شد.
  • ارسال حجم زیادی پیامهای غیر ضروری و یا بازرگانی از طریق اینترنت (که به این عمل ارسال اسپم می گویند) بدون توجه به اینکه این عمل ظرفیت سرور را پر می کند یا در سرویس دهی به مشتریان 365web اختلال ایجاد می نماید یا خیر، ممنوع است. هر گونه توزیع و یا فروش نرم افزارهایی که برای ارسال هرزنامه به کار می روند نیز، بر روی سایتهایی که بر روی سرورهای این شرکت قرار دارند، ممنوع است
  • 365web هیچگونه مسئولیتی را در قبال عدم رعایت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پدید آمده اند، از جمله: بلایای طبیعی، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومی، حوادث کلی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، انفجار، کمبود نیروی کار، تصادفات، توقیف، محدودیتهای دولتی و تحریم های بین المللی نمی پذیرد. ضمن اینکه 365web تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی از قبیل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمی باشد و شما به هنگام سفارش این تعهد را میدهید که ادعای در این رابطه نداشته باشید. اما در چنین شرایطی شرکت تمام توان خود را به کار می گیرد تا تاثیرات هر یک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.
  • سرورها و خدمات میزبانی وب 365web فقط می بایست با اهداف قانونی مورد استفاده قرار بگیرند. ارسال، نگهداری یا توزیع هر نوع اطلاعات، داده ها یا مطالب، که در مغایرت با قوانین جمهوری اسلامی ایران و نیز قوانین بین المللی باشد، یا آنچه که مستقیماً باعث تسهیل تخلف از هر نوع قانون مشخص شود، ممنوع است.
  • 365web از تمام اطلاعات سایتها و بانکهای اطلاعاتی مشتریان، به صورت منظم روزانه، نسخه پشتیبان تهیه می کند. این نسخه‌های پشتیبان تا یک ماه روی سرورهای دیگری ذخیره و نگهداری می‌شود. اما بجز در مواردی که این شرکت کتباً با مشتری به توافق رسیده باشد، مشتریان منحصراً و کاملاً مسئول مدیریت و تهیه نسخه پشتیبان از تمام اطلاعات خود هستند و در صورتی که در مورد خاصی نیاز به بازیابی اطلاعات از دست رفته مشتری بود و نسخه پشتیبان 365web به درستی عمل نکردند، 365web به هیچ وجه مسئولیتی را در این مورد نمی پذیرد.
  • در مورد هاستهای اشتراکی که حجم فایل بکاپ آنها بیش از 10 گیگابایت باشد بکاپ تنها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
  • در مورد سرورهای مجازی بکاپ گرفته نمی‌شود. مگر اینکه پشتیبانی سرور مجازی خریداری شده باشد.
  • 365وب تنها به مشتریان خود فایل بکاپ ارائه خواهد کرد و کاربرانی که فاکتورهای خود را پرداخت نکنند و هاستشان ساسپند شود برای گرفتن بکاپ به ازای هر گیگابایت اطلاعات باید 5000 تومان پرداخت کنند تا آخرین بکاپ خود را دریافت نمایند.
  • مشتریان شرکت مسئول فعالیت خود بر روی اینترنت هستند و از آنها خواسته می شود که حقوق سایر مشتریان شرکت را محترم بشمارند. 365web این حق را برای خود محفوظ می دارد که خدمات ارائه شده به مشتریانی که از خدمات 365web به گونه ای استفاده می کنند که تأثیر مخربی بر دیگر مشتریانش دارد را معلق نموده یا فسخ نماید
  • 365web این حق را دارد که هر زمان صلاح بداند، نسبت به تغییر، ارتقاء، حذف و یا نصب امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود اقدام نماید. شرکت می تواند در صورت لزوم این تغییرات را از طریق وب سایت به مشتریان خود اعلام کند.
  • از سرویسهای رایگان بکاپی تهیه نمی‌شود و گرفتن نسخه پشتیبان به عهده مشتری می‌باشد.
  • قوانین هاستهای رایگان مشابه سایر سرویس‌ها می‌باشد.